پیام اینستاگرامی ویژه رونالدو برای لیگ قهرمانان اروپا؛ زمان ما فرا رسیده است!

پیام اینستاگرامی ویژه رونالدو برای لیگ قهرمانان اروپا؛ زمان ما فرا رسیده است!

پایگاه خبری فوتبالی - هفته سوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب استارت می خورد و سایر بازی ها هم فرداشب برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد با کریستیانو رونالدو در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شود و فرصت خوبی است تا کریستیانو رونالدو بار دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درخششی ویژه داشته باشد و خودنمایی کند چرا که این تورنمنت، تورنمنت محبوب کریستیانو رونالدو است. او آقای گل تاریخ این رقابت ها است و رکورد های ویژه و مختلفی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

رونالدو پیش از بازی فرداشب شیاطین سرخ مقابل آتالانتا، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشته است:"زمان (نوبت) ما در راه است! باید نشان دهیم که از چه چیزی ساخته شده‌ایم و لیگ قهرمانان بهترین رقابت برای اثبات خود به جهان است. بهانه ای نیست، بزن بریم!"

اکنون باید دید که عملکرد رونالدو و منچستر یونایتد در بازی مقابل آتالانتا به چه شکل خواهد بود. شیاطین سرخ در بازی خود در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر 4 مقابل لسترسیتی شکست خوردند و اکنون به دنبال جبران نتایج ضعیف مدت اخیر هستند.

1470