پاسخ متفاوت و جالب کیمیش به عدم حضور نامش بین نامزدهای توپ‌طلا

پاسخ متفاوت و جالب کیمیش به عدم حضور نامش بین نامزدهای توپ‌طلا

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در ارتباط با موضوع عدم حضور در لیست نامزدهای نهایی جایزه توپ طلا، حرف‌ های متفاوتی نسبت به دیگر بازیکنان فوتبال زده که مورد توجه خبرنگاران و کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و حقیقی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی Sport1 آلمان، جاشوا کیمیش، هافبک تیم بایرن مونیخ درباره عدم حضور نام خود در میان اسامی نفراتی که به عنوان کاندیداهای دریافت جایزه توپ طلا معرفی شده اند، پس از نمایش خوبش در دیدار مونيخی‌ ها مقابل تیم بایرلورکوزن به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"بابت عدم حضور در لیست بازیکنان نامزدهای توپ طلا اصلا شگفت‌ زده نشده‌ ام. من به صورت انفرادی بازیکن آن‌ چنان خوبی نیستم. برای من برد تیم اهمیت دارد. تنها زمانی که تیم برنده می‌ شود، می‌ توانم درخشان در نظر گرفته شوم. مسأله اصلی همیشه تیم است. بابت کسب پیروزی مقابل بایرلورکوزن بسیار خوشحالم و بابت عدم حضور در لیست توپ طلا اصلا و ابدا هیچ نگرانی ای ندارم."

لازم به ذکر است که جاشوا کیمیش، ملی پوش با کیفیت و با اخلاق مانشافت و باواریایی هاست که قابلیت و توانایی بازی و انجام وظیفه در پست های مختلف خط دفاعی و میانی را دارد و این کار را هم در تیم ملی ژرمن ها و هم در باشگاه بایرن مونیخ به کرات به نمایش گذاشته که همواره نیز با موفقیت همراه بوده است.

9404