توخل ضمن تأیید افت هاورتز: لوکاکو هم بیش از حد بازی کرده‌است

توخل ضمن تأیید افت هاورتز: لوکاکو هم بیش از حد بازی کرده‌است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل مالموی سوئد در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی چلسی برابر مالمو در چهارچوب مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، در مورد شرایط تیمش برای این بازی به خبرنگاران گفت:

"مالمو تیمی با اعتماد به نفس بوده و یک سبک بازی خاص دارد که به آن اعتماد دارد. ما مطلقا نباید مالمو را دست کم بگیریم و به اندازه تیم های دیگر به آن ها احترام می گذاریم. مالمو یک سرمربی بسیار موفق داشته و به سبک خودش اعتماد دارد. شرایط در چند بازی گذشته دشوار بوده اما فردا در لیگ قهرمانان بازی داریم و رقابت سختی پیش روی چلسی است."

"ما باید به خوبی آماده این دیدار شویم و بازی برابر مالمو کار آسانی نخواهد بود. آن ها تیم خوبی هستند اما ما بازی خانگی داریم و می توانیم شتاب بیشتری در تیم ایجاد کنیم. تازه اوایل فصل است و ما هنوز در بالاترین سطح قرار نداریم. وقتی زمان پیروزی های متوالی و رسیدن به فرم ایده آل برسد، معتقدم عملکرد ما بهتر خواهد شد."

"من در گذشته تعطیلات بسیار خوبی را در استکهلم به یاد دارم، آن جا شهری زیباست و آن مقطع نیز تعطیلات بسیار آرامش بخشی داشتم. سبک زندگی کشورهای منطقه اسکاندیناوی شامل تفکر خارج از چهارچوب های عرف بوده که واقعا تاثیرگذار است و شما این رویکرد را در ورزش این کشور نیز حس می کنید."

"وقتی مقابل تیمی از سوئد قرار می گیرید، احساس می کنید آن ها اعتماد به نفس داشته و از تلاش برای یافتن راه های جدید برای رسیدن به بهترین سطح از زندگی خود خجالت نمی کشند که این موضوع، همیشه الهام بخش است."

"در خصوص موضوع افت کای هاورتز، باید بگویم که او به شدت تلاش می کند تا دوباره به سطح گذشته خود برسد و ما نیز همه کار را برای کمک به او انجام خواهیم داد. کای هاورتز این فصل در بازی های فراوانی در ترکیب ثابت قرار گرفته است؛ عملکردی قوی داشتته و داستان تغییر نکرده است اما هاورتز فاقد آمار گلزنی و پاس گل بوده و حالا باید برای بازگشت به تیم، مبارزه کند."

"در رابطه با شرایط فعلی روملو لوکاکو نیز همچنان در مرحله یافتن هماهنگی با یکدیگر هستیم. به نظر من، روملو کمی بیش از حد بازی کرده و او از فصل تابستان تا کنون، بارها در ترکیب قرار گرفته است."

9404