دکتری که جان هوادار نیوکاسل را نجات داد: فریاد زدن نامم در ورزشگاه، بهترین لحظه عمرم بود

دکتری که جان هوادار نیوکاسل را نجات داد: فریاد زدن نامم در ورزشگاه، بهترین لحظه عمرم بود

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار پزشک که روی سکوهای ورزشگاه نیوکاسل موفق به نجات جان یک هوادار دیگر شده بود، در ارتباط با این تجربه عجیب خود صحبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه بی بی سی، دکتر تام پریچارد که سی ردیف دورتر از هوادار نشسته بود و با حضور به موقع خود توانست هوادار نیوکاسل را نجات دهد، در یک گفت‌ و گوی تلفنی به بی بی سی از این تجربه‌ صحبت کرده است:

"مشابه آن صحنه را بارها دیده‌ ام اما تجربه آن را بیرون از بیمارستان نداشته‌ ام. یک مرد میانسال به دلیل حمله قلبی روی صندلی‌ اش نشسته و عملیات CPR در جریان بود. خوشبختانه همه چیز به سرعت دست به دست هم دادند و با حضور متخصص قلب، توانستیم آن هوادار را به زندگی برگردانیم. اصلا نمی‌ دانستم پشت سرم چه اتفاقی می‌ افتد و تمام تمرکزم روی دستانم برای عملیات احیا بود. زمانی که به صندلی‌ ام برگشتم، نمی‌ دانستم بازی متوقف شده است."

دکتر صحبتهایش را این گونه ادامه داد: "مسئله فقط من نبودم و دوستان زیادی کمک کردند. زمانی که روی صندلی‌ ام نشستم و چند هزار هوادار، نام  من را به عنوان قهرمان فریاد می‌ زدند، یکی از بهترین لحظات زندگی‌ ام را سپری می‌ کردم."

9404