طرح غیرمنتظره آدیداس برای پیراهن منچستریونایتد با رنگ های طلایی و سبز

طرح غیرمنتظره آدیداس برای پیراهن منچستریونایتد با رنگ های طلایی و سبز

پایگاه خبری فوتبالی - شایعاتی در شبکه های اجتماعی پخش شده است که بر اساس آن آدیداس قصد دارد که پیراهن طلایی و سبز منچستریونایتد را برای بازیهای خارج از خانه بازسازی کند.

به گزارش فوتبالی، این پیراهن احتمالا در ماه دسامبر عرضه خواهد شد هر چند که بسیاری اعتقاد دارند که این اقدام بسیار جنجالی است. در حقیقت هواداران منچستریونایتد ممکن است که  از رنگ های این پیراهن برای نشان دادن نارضایتی خود از عملکرد مالکان تیم و خانواده گلیزر استفاده می کنند. نکته بحث برانگیز دیگر این است که این پیراهن توسط بازیکنان منچستریونایتد مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و فقط هواداران آن را خواهند پوشید.

رنگ طلایی و سبز رنگی است که توسط باشگاه نیوتون هیث مورد استفاده قرار می گرفت هر چند که نام این باشگاه درسال 1902 به منچستریونایتد تغییر پیدا کرد. از سویی تیم سرالکس فرگوسن بین سالهای 1992 تا 1994 پیراهن خارج از خانه ای را با همین رنگ می  پوشید که مربی اسکاتلندی با این رنگ ها به دو قهرمانی لیگ انگلیس دست پیدا کرد. در ماه های اخیر انتقادهای هواداران منچستریونایتد از خانواده گلیزر شدت گرفته است و سیاست های آنها را اشتباه می دانند. 

البته بحث رنگ پیراهن فعلا دغدغه سولشر نیست چرا که شیاطین سرخ در هفت بازی خود چهار شکست تجربه کرده اند و شرایط خوبی نداشته اند. آنها فعلا پنج امتیاز تا صدر جدول لیگ انگلیس فاصله دارند و به شکل ناباورانه ای از جام اتحادیه کنار رفتند.

4125