لحظه‌ای که بازیکن کریستال پالاس پس از تکلی خشن از اخراج گریخت

لحظه‌ای که بازیکن کریستال پالاس پس از تکلی خشن از اخراج گریخت

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز  مک آرتور هافبک کریستال پالاس خوش شانس بود که پس از برخورد عجیبش با بوکایو ساکا مهاجم آرسنال اخراج نشد و درون زمین ماند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 34 ساله سابق اسکاتلند که هشت بازی در کریستال پالاس در این فصل داشته ضربه محکمی را در بازی دوشنبه به بوکایو ساکا در اوایل این بازی در لیگ انگلیس در ورزشگاه امارات زد.  مایک دین داور بازی به کارت زرد اکتفا کرد هر چند که ساکا به علت مصدومیت با سامبی لوکونگا تعویض شد.بسیاری از هواداران نسبت به این تصمیم انتقاد داشتند.

البته آرسنال شب خوبی را پشت سر نگذاشت. آنها توسط پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه هشتم بازی پیش افتادند. تیم میکل آرتتا اما دچار مشکل شد چرا که کریستال پالاس  با دو گل پیش افتاد. آرسنالی ها خوش شانس بودند که الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی در دقایق پایانی گل تساوی را زد و آنها را از شکست نجات داد تا آنها با دست خالی بازی را ترک نکنند.

آرسنال با این تساوی یازده امتیازی شد و در رده دوازدهم لیگ انگلیس قرار گرفت. آنها هشت امتیاز تا چلسی صدرنشین فاصله دارند و قطعا باید در ادامه فصل خیلی بهتر از این ها باشند. آرتتا در بازیهای اخیر تا حدودی از زیر فشار خارج شده بود اما این تساوی دوباره انتقادها را از او افزایش داده است.

4125