روزی که داوید لوئیز تصمیم گرفت که ایمانش را به فرناندو تورس منتقل کند!

روزی که داوید لوئیز تصمیم گرفت که ایمانش را به فرناندو تورس منتقل کند!

پایگاه خبری فوتبالی - در زمانی که فرناندو تورس در چلسی دچار مشکل گلزنی بود، داوید لوئیز برزیلی تصمیم گرفت که قبل از یکی از بازیها او را تقدیس کند و به او انرژی بدهد!

به گزارش فوتبالی، فرناندو تورس در ژانویه 2011 با 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوست اما شروع کارش در تیم لندنی خوب نبود. تورس در اکتبر 2011 هنوز روی دور گلزنی نیافتاد و بدین ترتیب لوئیز که به شدت مذهبی است، تصمیم گرفت که پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل خنک، به سبک کشیش ها به فرناندو تورس انرژی بدهد و او را تقدیس کند!

در حقیقت تصاویر اسکای اسپورت، لوئیز را شکار کردند که به هم تیمی خود در استمفوردبریج روحیه می دهد. تورس در آن بازی در پیروزی تیمش با نتیجه پنج بر صفر توانست دو گل به ثمر برساند. گل اولش با پاس فرانک لمپارد به ثبت رسید و دومی با ضربه سر روی ارسال رائول میرلش. در حقیقت به نظر می رسد که روش انرژی درمانی و تقدیس کردن از جانب داوید لوئیز جواب داد و ال نینیو یکی از بهترین بازیهایش را در چلسی داشت. لوئیز در پایان بازی گفت:" ایمان من به او این ایمان را داد که می تواند خودش را بیرون بریزد و به عنوان یک بازیکن پیشرفت کند. همه چیز در زندگی متعلق به خداست."

4125