مهاجم سابق چلسی، سفیر حسن‌نیت سازمان بهداشت جهانی شد

مهاجم سابق چلسی، سفیر حسن‌نیت سازمان بهداشت جهانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - سازمان بهداشت جهانی عنوان سفیر حسن نیت این نهاد را به یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال چلسی انگلستان اعطا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل و سایر رسانه های انگلیسی، طبق اعلام وبسایت رسمی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دیدیه دروگبا، مهاجم سابق تیم فوتبال چلسی انگلیس به عنوان سفیر حسن نیت این سازمان در عرصه ورزش و حوزه سلامت انتخاب شده است. طبق این گزارش، دیدیه دروگبا از این به بعد قرار است در راستای سازماندهی و عملیاتی کردن دستورالعمل‌ های سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای بهبود سبک زندگی، افزایش فعالیت‌ های بدنی و ورزشی، مخصوصا برای قشر سنی جوانان اقدام و فعالیت کند.

دیدیه دروگبا پیش از این نیز در جهت مبارزه با بیماری مالاریا و جلوگیری از گسترش ویروس ایدز یا همان HIV فعالیت های گسترده ای را برنامه ریزی و اجرایی کرده بود.

هواداران آبی های لندنی، این مهاجم سابق چلسی و تیم ملی ساحل عاج را با درخشش و گلزنی در مسابقه پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در استادیوم آلیانز آرنای شهر مونیخ به خوبی به خاطر می آورند که باعث شد تا شاگردان روبرتو دی متئو در آن سال به مقام قهرمانی مسابقات چمپیونزلیگ یا همان لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و به این ترتیب، نام دیدیه دروگبا با گلزنی در فینال مسابقات، در تاریخ این رقابت ها جاودانه و ماندگار شود.

9404