مهابادی: برای اعتراض به داور هفته‌ای3-2جلسه تمرین می کنند!/ امیدوارم لغو بازی‌ها به نفع بعضی تیم‌ها نشود

مهابادی: برای اعتراض به داور هفته‌ای3-2جلسه تمرین می کنند!/ امیدوارم لغو بازی‌ها به نفع بعضی تیم‌ها نشود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: فکر می‌کنم برخی از تیم‌ها، برای اعتراض به داور هفته‌ای دو سه جلسه تمرین می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، داود مهابادی در مورد دیدار اول تیم خوشه طلایی مقابل ویستا توربین در فصل جدید لیگ برتر، اظهار داشت: در هفته‌های اول نمی‌توان روی تیم‌ها خیلی قضاوت کرد. نتایجی که به دست می‌آید نمی‌تواند تعیین کننده آینده تیم‌ها باشد. با اینحال بچه‌های ما تلاش کردند و باید از آن ها تشکر کنم. ویستا توربین هم تیم خوبی است. سه امتیاز بازی اول بسیار حیاتی بود و در آینده خیلی به درد ما می‌خورد.

وی افزود: به لحاظ هماهنگی نیاز به کار داریم. امیدوارم در هفته آینده با تلاش بچه‌ها بتوانیم به اهدافمان نزدیک تر شویم. زمان کمی برای آماده سازی داشتیم. نفرات جدیدی جذب شدند که باید با نفرات قبلی هماهنگ شوند. ضمن اینکه به لحاظ بدنی هم نیاز داریم بازیکنان شرایط بهتری پیدا کنند.

سرمربی خوشه طلایی در مورد اینکه آیا از نتیجه این بازی رضایت دارد، گفت: مگر می‌شود تیم ببرد و راضی نبود؟ انتظارمان از بچه‌ها بیشتر است اما از نظر نتیجه خوب بود.

مهابادی در مورد اعتراض اعضای ویستا توربین به داور و اینکه در چند صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، عنوان کرد: داوری مساله خاصی نداشت و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. هر توپی به محوطه جریمه ما می‌آمد همه بالا می‌پریدند و می‌گفتند پنالتی! اعتراض نیمکت‌ها و بازیکنان یک شگرد شده است. هر توپی وارد محوطه جریمه حریف می‌شود بازیکن خودش را به زمین می‌اندازد تا پنالتی بگیرد. نباید این رفتارها را انجام بدهند. سال گذشته هم در لیگ یک چند تیم بودند که با هر سوت داور 20نفر از بییرون و داخل زمین به صورت هماهنگ اعتراض می‌کردند. فکر می‌کنم هفته‌ای دو سه جلسه روی این موضوع تمرین می‌کنند!

وی در خصوص لغو دو بازی در هفته اول و شرایط برگزاری مسابقات فصل جدید اظهار داشت: امسال خیلی از تیم‌ها مشکل شدند. این مشکلات به روز آخر رسید و نتوانستند به موقع آن را رفع کنند. سازمان لیگ هم مجبور است واکنشی نشان بدهد. امیدوارم این اتفاق در نهایت به ضرر یا به نفع بعضی تیم‌ها نشود. نتیجه را کمیته انضباطی تعیین می‌کند و ممکن است بعضی بازی ها 3 بر صفر شوند. این زیبنده فوتبال ما نیست. باشگاه‌ها هم باید زودتر اقدام و مشکلشان را حل کنند. با این وضعیت اقتصادی، بدهی‌های سنگینی که از قبل مانده باعث می‌شود در ادامه مسیر هم همین مشکلات گریبانگیرشان شود.

مهابادی در مورد بازی بعدی خوشه طلایی در خانه شهرداری آستارا گفت: توکلمان به خدا است. شهرداری آستارا تیم قابل احترامیست و مربی بسیار خوبی دارد. تلاش می‌کنیم و امیدواریم که با همت بچه‌ها، دست پر از زمین خارج شویم.

۴۱۵۴