تکلیف کامرانی‌فر هفته آینده مشخص خواهد شد

تکلیف کامرانی‌فر هفته آینده مشخص خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد یا فرد دیگری جای او را در این سمت خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، شهاب عزیزی خادم  شب گذشته در برنامه فوتبال اعلام کرد دبیرکل فدراسیون فوتبال هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پس از انتخاب شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال او ابتدا منصور قنبرزاده را به عنوان  سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب کرد و بعد از جدایی قنبرزاده از فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر جای او را در این بخش گرفت.

کامرانی‌فر 23 تیرماه 1400 رسما با دریافت حکم از شهاب عزیزی خادم به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد و حالا 94 روز از زمان سرپرستی حسن کامرانی‌فر می گذرد و با توجه به آنکه سرپرستی هر کدام از بخشهای فدراسیون فوتبال، نهایتا 3 ماه اعتبار دارد، حالا رئیس فدراسیون، یا باید کامرانی‌فر را به عنوان دبیرکل مجموعه‌اش انتخاب کند یا اینکه فرد دیگری را جای کامرانی‌فر در این بخش بگذارد.

قبلا در فدراسیون مهدی تاج شاهد بودیم که حضور سرپرست دبیر کلی بیش از سه ماه طول کشید و بعد از استعفای محمدرضا ساکت، ابراهیم شکوری بیش از سه ماه در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دبیر کلی کار کرد.

بر اساس قانون انتخاب دبیر کل جز وظایف رییس فدراسیون فوتبال است. هر چند پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال باید مورد تایید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

در همین راستا شنیده می شود عزیزی خادم قصد دارد سرپرستی کامرانی‌فر را یک دوره 90 روزه دیگر هم تمدید کند چرا که او طبق قانون می تواند چنین کاری انجام دهد. حتی شنیدیم عزیزی خادم احتمالا بعد از تمدید مدت سرپرستی کامرانی فر، منتظر تشکیل مجمع فدراسیون می‌ماند تا کامرانی‌فر را دبیرکل رسمی فدراسیون کند.

حال باید منتظر ماند و دید که رییس فدراسیون فوتبال آیا کامرانی‌فر را در پست دبیرکلی ابقا خواهد کرد یا اینکه شخص دیگری را برای این پست در هفته آینده معرفی می کند.

7655