وعده سرمربی پیکان به مدیران ارشد ایران خودرو برای موفقیت در لیگ

وعده سرمربی پیکان به مدیران ارشد ایران خودرو برای موفقیت در لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای تیم فوتبال پیکان با یکی از مدیران ارشد ایران خودرو دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم پیکان برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر از عصر روز دوشنبه در هتل المپیک تهران آغاز شد.

در حاشیه این اردو حمید گلچین راد معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو به همراه اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال حضور یافتند و دقایقی برای نفرات صحبت کردند.

در ابتدای این مراسم کلیپ رونمایی از پیراهن تیم فوتبال پیکان برای لیگ بیست و یکم که با شعار «کار سخت، مبارزه و تعقیب تا پایان» ساخته شده برای حاضرین پخش شد.

سپس اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی را از روند آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در لیگ بیست و یکم ارائه کرد. او ضمن تشکر از حمایت های مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و به خصوص تلاش های فرشاد مقیمی مدیرعامل این شرکت و معاونان ایشان ابراز امیدواری کرد که مجموعه پیکان بتواند در رقابت های لیگ برتر پاسخ اعتماد و زحمات این عزیزان را بدهد.

محمدی همچنین عنوان کرد: موقعیت امروز ما حاصل زحمات خانواده بزرگ ایران خودرو است و شما برای خوشحالی و سربلندی همه این عزیزان در زمین تلاش می کنید. خوشحالیم که شرایط و زمینه لازم را برای موفقیت تیم با همراهی و حمایت هیات مدیره همچنین کمیته فنی باشگاه فراهم ساخته ایم و امیدواریم نتیجه نهایی کار را در زمین ببینیم.

در ادامه گلچین راد که به نمایندگی از مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در اردوی پیکان حضور یافته بود، دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم که در جمع شما تلاشگران حضور دارم. جا دارد از زحمات عزیزانی که در فصل گذشته برای موفقیت پیکان تلاش کردند و اکنون در جمع ما نیستند تشکر کنیم. همانطور که آقای محمدی اشاره کردند، مشخص است تیمی که اکنون برای حضور در لیگ برتر آماده شده شرایط خوبی دارد.

خوشبختانه در مجموعه ایران‌خودرو عزم جدی برای حمایت از این تیم وجود دارد و من قاطعانه به شما می گویم که مجموعه بیش از 55 هزار نفر از کارکنان شرکت پشتیبان شما هستند. امیدوارم این حمایت ها با تلاش شما عزیزان به ثمر بنشیند و نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال حاصل شود.

همچنین مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان هم ضمن تشکر از زحمات مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره در امر پشتیبانی تیم ابراز امیدواری کرد که تیمش نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. حسینی از حمایت مجموعه گروه ایران خودرو قدردانی کرده و گفت: من به این تیم و بچه ها امید زیادی دارم که امسال بتوانند در مسابقات بدرخشند و جواب این حمایت ها را به خوبی بدهند.

ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه خودروسازان آخرین نفری بود که در این مراسم صحبت کرد. او ضمن تشکر از مدیریت باشگاه بابت پرداخت پیش قسط قراردادها قبل از بازی اول لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که بتوانند جواب اعتماد و زحمات مدیران ایران خودرو و باشگاه پیکان رادر لیگ برتر بیست و یکم بدهند و باعث خوشحالی همه اعضای خانواده بزرگ ایران خودرو شوند.

۴۱۵۴