اضافه وزن عجیب برخی بازیکنان پس از دوران حرفه‌ای؛ از نصری و رونالدو تا اسنایدر و پوشکاش

اضافه وزن عجیب برخی بازیکنان پس از دوران حرفه‌ای؛ از نصری و رونالدو تا اسنایدر و پوشکاش

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از چالش هایی که بازیکنان مختلف دنیای فوتبال در سطوح مختلف با آن مواجه هستند، حفظ آمادگی بدنی در شرایط دور شدن از مسابقات فوتبال است به طوری که بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال پس از سپری کردن دوران حرفه ای با اضافه وزن های عجیب و غریب مواجه می شوند و یا حتی برخی از بازیکنان در همان دوران حرفه ای خود دچار اضافه وزن می شوند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی تصاویری از سمیر نصری منتشر شده است که او در تیم بازیکنان سابق و اصطلاحا پیشکسوتان مارسی حضور پیدا کرده است چرا که او بین سال های 2004 تا 2008 در مارسی حضور داشته است و پیش از آن هم در آکادمی این باشگاه بوده است. نکته این عکس این است که سمیر نصری اضافه وزن عجیب و وحشتناکی پیدا کرده است به طوری که به سختی می توان او را با دوران اوجش در منچسترسیتی مقایسه کرد.

اما نصری تنها بازیکنی نیست که پس از پایان دوران حرفه ای با چنین مشکلی مواجه شده است. رونالدو نازاریو، وسلی اسنایند و حتی پوشکاش فقید هم پس از دوران حرفه ای خود با چنین مشکلی مواجه شدند و اضافه وزن های عجیب و غریبی پیدا کردند. این قضیه نشان می دهد که عدم مراقبت در تغذیه و دور شدن از شرایط ورزش، چقدر سریع می تواند فرم بدنی را تغییر دهد.

1470