حمایت دوباره آنچلوتی از وینگر بلژیکی رئال مادرید

حمایت دوباره آنچلوتی از وینگر بلژیکی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید به حمایت از ادن هازارد پرداخت و اعلام کرد که این ستاره بلژیکی بیش از همه در رابطه با مصدومیت‌هایش، زجر می‌کشد. 

به گزارش فوتبالی، هازارد پس از خروج از چلسی و پیوستن به رئال مادرید، تاکنون اصلا نتوانسته انتظارات هواداران لوس بلانکوس را بر آورده کند و در طول مدت حضورش در سانتیاگو برنابئو، با مصدومیت‌های گوناگونی دست و پنجه نرم کرده است و کاملا از شرایط آرمانی خود دور شده است. او هفته گذشته نیز در تیم ملی بلژیک، دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد و دیدار مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. او کم‌تر از حد تصور برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و در تابستان گذشته نیز، اخبار و شایعات زیادی مبنی بر فروش احتمالی هازارد به گوش می‌رسید و خیلی از رسانه‌های مادریدی مدعی بودند که سران باشگاه، او را در لیست فروش گذاشته‌اند.

به نقل از مارکا، آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "هازارد بابت این مشکلات بسیار خسته است. او مصدوم نشده، اما فشار زیادی به او وارد شده است. هیچ کس نباید بیش‌تر از هازارد، ناامید و دلسرد باشد. فکر می‌کنم بتوانیم هازارد را در دیدار برابر بارسلونا و یا اوساسونا در اختیار داشته باشیم." 

4416