دو دستگی در ترکیب منچستریونایتد؛ کدام بازیکنان از سولشر ناراضی هستند؟

دو دستگی در ترکیب منچستریونایتد؛ کدام بازیکنان از سولشر ناراضی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد منچستر یونایتد در این فصل آن طور که باید و شاید نبوده است و چنگی به دل نزده است و به همین دلیل هواداران شیاطین سرخ انتقادات زیادی نسبت به اوله گونار سولشر و تاکتیک های او دارند که این قضیه موجب شده تا برخی از بازیکنان منچستر یونایتد هم از عملکرد سولشر ناراضی باشند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر فعالیت خوبی داشت و بازیکنان بزرگی مثل رافائل واران، جیدون سانچو و مهم تر از همه کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت. این قضیه موجب شد تا هواداران منچستر یونایتد انتظارات زیادی از اوله گونار سولشر داشته باشند. اما اکنون با گذشت چندین هفته عملکرد سولشر چنگی به دل نزده است و نتایج منچستر یونایتد مناسب نبوده است. آن ها در آخرین بازی خود با نتیجه 2 بر 4 مقابل لستر سیتی شکست خوردند.

به گفته روزنامه اتلتیک، در حال حاضر 4 بازیکن منچستر یونایتد از عملکرد اوله گونار سولشر ناراضی هستند و نسبت به او انتقاد دارند. این 4 بازیکن عبارتند از کریستیانو رونالدو، پل پوگباف رشفورد و فن ده بیک که در این میان نارضایتی رونالدو از سولشر می تواند جدی باشد و در نهایت منجر به برکناری او یا رخ دادن تغییراتی در منچستر یونایتد شود.

1470