عکس؛ تمرین رئال مادرید برای چمپیونزلیگ با لباس‌هایی مشابه با «بازی مرکب»

عکس؛ تمرین رئال مادرید برای چمپیونزلیگ با لباس‌هایی مشابه با «بازی مرکب»

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (سه شنبه) رئال مادرید در ورزشگاه متالیست اوبلاست اوکراین میهمان شاختار خواهد بود و به همین دلیل آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از این دیدار در کشور اوکراین برگزار کرد تا برای این بازی آماده باشد.

به گزارش فوتبالی، این اولین بازی رئال مادرید پس از فیفادی و تعطیلی بازی های باشگاهی به خاطر بازی های ملی است چرا که رئال مادرید با توجه به اینکه یک بازی بیشتر از بارسلونا داشت، در این هفته از رقابت های لالیگا دیداری برگزار نکرد تا تعداد بازی های برخی از تیم های لالیگا که بازی های کمتری داشتند، با رئال مادرید و سایر تیم هایی که بازی های بیشتری انجام داده بودند، برابر شود.

رئال مادرید اکنون آخرین تمرین خود را پیش از بازی با شاختار برگزار کرده است و یک نکته جالب این جلسه تمرینی لباسی است که بازیکنان رئال مادرید بر تن دارند. این لباس که توسط آدیداس طراحی و رونمایی شده است، برای تمرینات رئال مادرید در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا به کار می رود و تشابه جالبی با لباس های به کار رفته در سریال «بازی مرکب» یا هما "Squid Game" دارد.

رئال مادرید بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ را مقابل شریف مولداوی شکست خورد و اکنون باید دید که مقابل شاختار چه نتیجه ای خواهد گرفت.

1470