مرد فرانسوی ناجی آرسنال و آرتتا شد

مرد فرانسوی ناجی آرسنال و آرتتا شد

پایگاه خبری فوتبالی - توپچی‌های لندن توانستند با گل در ثانیه‌های پایانی از شکست برابر کریستال پالاس فرار کنند. 

به گزارش فوتبالی، از آخرین دیدار از چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و کریستال پالاس از ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف هم رفتند. شاگردان آرتتا پس از 3 شکست متوالی در شروع لیگ، وضعیت بهتری پیدا کرده بودند و در چهار دیدار اخیر خود، سه پیروزی و یک تساوی به دست آوردند، اما در آن سو، کریستال پالاس و پاتریک ویرا تنها 1 برد در چهار بازی اخیر خود کسب کردند.

در نیمه اول آرسنال بازی را خیلی خوب آغاز کرد و پیر امریک موفق شد در دقیقه 8 روی ریباند ضربه نیکولاس په‌په، دروازه کریستال پالاس را باز کند. پس از این گل، آرسنال اصلا عملکرد خوبی نداشت و بازی کاملا در اختیار کریستال پالاس بود. واکنش‌های خوب رمزدیل باعث شد تا دروازه توپچی‌ها در نیمه اول، بسته باقی بماند.

 در نیمه دوم، شاگردان ویرا موفق شدند خیلی سریع، در دقیقه 50 توسط بنتکه به گل تساوی برسند. در ادامه نیز بازی را اداره کردند و در نهایت در دقیقه 73، ادوارد پالاس را پیش انداخت. از آن لحظه، آرسنال دیگر نبض بازی را در اختیار گرفت و حملات خود را ترتیب داد و در انتها، این لاکازت بود که توانست در دقیقه 90+5، بازی را به تساوی بکشاند و این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

4416