عکس؛ کنایه سنگین مورینیو به هواداران یوونتوس؛ تنها سه‌گانه تاریخ ایتالیا

عکس؛ کنایه سنگین مورینیو به هواداران یوونتوس؛ تنها سه‌گانه تاریخ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را یووه با نتیجه یک بر صفر برد تا شاگردان آلگری در جدال با شاگردان ژوزه مورینیو موفق شوند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، رم در حال حاضر در جایگاه چهارم سری آ ایتالیا قرار دارد و یوونتوس هفتم است و به طور کلی ژوزه مورینیو عملکرد قابل قبولی در رم داشته است. ژوزه مورینیو با وجود اینکه با تیم رم در بازی مقابل یوونتوس میهمان بود اما به دنبال پیروزی بود و تیم او حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد و به همین دلیل این سرمربی پرتغالی قدری عصبانی شده بود.

روی یک صحنه در بازی یوونتوس و رم، ژوزه مورینیو مشغول بحث با داور مسابقه شد و این قضیه باعث شد تا هواداران یوونتوس که تیم میزبان بود، مورینیو را هو کنند و برای او سوت بکشند. ژوزه مورینیو هم در واکنش به هواداران یوونتوس با انگشتان دست خود عدد 3 را به رخ آن ها کشید. در حقیقت ژوزه مورینیو زمانی که در اینتر بود، در فصل 2009/10 موفق شد سه گانه را شامل سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا، فتح کند و این سه گانه، تنها سه گانه تاریخ یک تیم ایتالیایی است.

یوونتوس در سال های اخیر دو بار به فتح سه گانه نزدیک شد اما از کسب آن بازماند تا مورینیو بدین شکل به هواداران یوونتوس کنایه بزند.

1470