رویایی که رونالدو برای سال 2022 در سر می‌پروراند؛ فتح تنها جام باقی مانده!

رویایی که رونالدو برای سال 2022 در سر می‌پروراند؛ فتح تنها جام باقی مانده!

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2022 یکی از سال های ویژه دنیای فوتبال خواهد بود چرا که در این سال جام جهانی برگزار می شود و قطر میزبان این رویداد بزرگ فوتبال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، خیلی از ستارگان بزرگ جهان فوتبال و این نسل ویژه از بزرگان فوتبال، آخرین جام جهانی خود را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل جام جهانی سال آینده تبدیل به یک رویداد بسیار خاص و ویژه خواهد شد.

کریستیانو رونالدو یکی از ستارگانی است که به احتمال بسیار زیاد در قطر 2022 آخرین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد و همین مسئله موجب می شود تا رونالدو این جام جهانی را جدی تر از همیشه در نظر داشته باشد چرا که جام جهانی همان چیزی است که او در کارنامه خود ندارد و اکنون می خواهد تنها جام باقی مانده را هم به کارنامه پر افتخار خود اضافه کند. رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال سابقه قهرمانی در یورو و لیگ ملت های اروپا را دارد اما هرگز در جام های جهانی توفیقی نداشته است.

کریستیانو رونالدو با شکستن رکورد علی دایی تبدیل به آقای گل تاریخ فوتبال ملی شده است و فتح جام جهانی می تواند او را جاودانه کند به همین دلیل قهرمانی در جام جهانی یک رویای بزرگ است که رونالدو برای سال 2022 در سر می‌پروراند.

1470