از پاداش آلابا تا پاداش احتمالی امباپه؛ رئال مادرید چقدر به خریدهای رایگان پاداش می‌دهد؟

از پاداش آلابا تا پاداش احتمالی امباپه؛ رئال مادرید چقدر به خریدهای رایگان پاداش می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تابستان گذشته داوید آلابا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت چرا که این بازیکن قراردادش با بایرن مونیخ به اتمام رسیده بود و به عنوان یک بازیکنی که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به این علت که داوید آلابا به صورت رایگان به تیمش پیوسته است و تحت قرارداد هیچ تیمی نبوده و هزینه‌ای برای خرید او از باشگاهی دیگر روی دست رئال مادرید نتراشیده است، به داوید آلابا مبلغ 17.7 میلیون یورو پاداش داد. باشگاه رئال مادرید این پول را مستقیما به داوید آلابا داد تا بابت خرید رایگانی که داشته از او تشکر کرده باشد.

اکنون این گمانه زنی وجود دارد که رئال مادرید برای خرید های رایگان خود در تابستان بعدی مثل کیلیان امباپه و آنتونی رودیگر هم چنین مبلغی را تحت عنوان پاداش تعیین کرده است تا این بازیکنان از تمدید قرارداد با تیم کنونی خود پرهیز کنند.

به گفته کواترو، رئال مادرید مبلغ 40 میلیون یورو را به عنوان پاداش برای کیلیان امباپه در نظر گرفته است تا اگر این بازیکن به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست و قراردادش را با پی اس جی تمدید نکرد، به طور مستقیم به این بازیکن داده شود و از او بابت عدم تمدید با پی اس جی و انتقال رایگان به رئال مادرید بدین شکل تشکر و قدردانی صورت بگیرد.

1470