نوستالژی؛ روزی که رونالدو تبدیل به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شد

نوستالژی؛ روزی که رونالدو تبدیل به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد، شش سال پیش در چنین روزی بود که توانست یک رکورد ویژه را در باشگاه رئال مادرید به نام خود ثبت کند و تبدیل به اسطوره‌ای دست نیافتنی در باشگاه رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، شش سال پیش در چنین روزی رئال مادرید و لوانته در چهارچوب دور رفت لالیگا 2015/16 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی سه بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت. در آن زمان رافائل بنیتز سرمربی رئال مادرید بود. کریستیانو رونالدو در آن پیروزی سه بر صفر رئال مادرید یکی از گل های مادریدی ها را به ثمر رساند و بدین ترتیب با آن گل توانست یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کند.

کریستیانو رونالدو با گلی که در آن بازی مقابل لوانته به ثمر رساند به تعداد 324 گل برای رئال مادرید رسید و بدین ترتیب را رد کردن تعداد گل های رائول گونزالس، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید شد. البته کریستیانو رونالدو پس از آن گل همچنان گل های بیشتر هم در رئال مادرید به ثمر رساند و تا پایان فصل 2017/18 که در رئال مادرید حضور داشت، با تعداد 450 گل، جمع مادریدی ها را ترک کرد.

1470