کلانتری: برخی بازیکنان سرباز برای پیوستن به فجر مبالغ نجومی می‌خواستند

کلانتری: برخی بازیکنان سرباز برای پیوستن به فجر مبالغ نجومی می‌خواستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید برخی بازیکنان سرباز برای پیوستن به این تیم مبالغ نجومی درخواست کردند.

به گزارش فوتبالی، علی‌اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: خوشحالم هم نساجی و هم فجر شهید سپاسی در لیگ برتر هستند چون بازی این تیم‌ها شوق خوبی در لیگ برتر ایجاد می‌کند. امیدوارم تیم‌های ریشه‌دار در لیگ برتر حاضر باشند.
او افزود: بازی‌های اول در هر لیگی شرایط خاص خودش را دارد. تیم‌ها به دنبال امتیاز هستند و ما هم با احترام به تیم نساجی به دنبال یک بازی خوب هستیم. ان‌شالله بازی‌های خوبی در لیگ انجام بدهیم.

وی هم‌چنین گفت: بازیکنان خوبی در قالب سرباز جذب کردیم. ما نمی‌توانستیم با رقم‌های نجومی وارد نقل‌وانتقالات شویم. حتی می‌خواستیم بازیکنانی در قالب سرباز جذب کنیم که مبالغی درخواست کردند که در بازار آزاد هم چنین نبود. ما از بازیکنان خودمان راضی هستیم و تیم یک‌دستی هستیم. اگر بتوانیم در آینده می‌خواهیم دو یا سه بازیکن هم جذب کنیم و پدیده لیگ باشیم. امسال هدف ما ثبات در لیگ است و چندین سال در لیگ برتر بوده‌ایم و می‌توانیم امسال خوب بدرخشیم. هدف ما  این است که خوب بازی کنیم و پدیده مسابقات باشیم.

کلانتری درباره بازی تیمش در ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: فصل قبل با تیم رایکا در این ورزشگاه بازی داشتیم و الان نمی‌دانم آیا استانداردهای لیگ برتر را دارد یا خیر. ما این موضوع را به فدراسیون فوتبال سپرده‌ایم.

6641