لحظه‌ای که سکوی هواداران در پایان یک بازی در لیگ هلند فرو ریخت!

لحظه‌ای که سکوی هواداران در پایان یک بازی در لیگ هلند فرو ریخت!

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته در لیگ هلند تصاویر عجیب و ترسناکی ثبت شد چرا که سکویی که هواداران ویتسه در ان مستفر بودند، فرو ریخت!

به گزارش فوتبالی، ویتسه در این بازی با نتیجه یک بر صفر مقابل نایمخن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید چرا که نیکولای بادن فردریکسن تنها گل بازی را در نیمه اول به ثبت رساند. در پایان بازی، بازیکنان ویتسه برای جشن گرفتن پیروزی به سمت هواداران تیمشان رفتند که برای دیدن آنها به ورزشگاه گالفورت سفر کرده بودند. اما در لحظه ای که کل هواداران به نشانه اتحاد جمع شده بودند، سکو ناگهان فرو ریخت و نزدیک بود که اتفاق وحشتناکی رخ داد. در حقیقت بازیکنان در این لحظه کاملا نگران بودند. البته با این وجود هواداران به جشن پایان بازی خود ادامه دادند و اجازه ندادند که فروریزی سکو روی جشن آنها تاثیری بگذارد.

خوشبختانه کسی آسی ندید اما هوبرت برولس شهردار منطقه نایمخن خواستار بررسی بیشتر در این باره شد. وی اظهار داشت:" از اتفاقی که رخ داد، خیلی شوکه شدم. خوشبختانه تا جایی که خبر دارم، کسی مصدوم نشده است. در مورد اتفاقی که رخ داده تحقیقاتی به زودی انجام می شود."

ویتسه با این برد خارج از خانه به رتبه ششم صعود کرد و حالا باید تمرکز خود را روی بازی مقابل تاتنهام در روز پنجشنبه بگذارد چرا که آنها باید در لیگ کنفرانس اروپا بازی کنند. آنها در مرحله گروهی لیگ کنفرانس از دو بازی یک برد و یک شکست کسب کرده اند.

4125