معمار موفقیت لیورپول راهی رئال مادرید می‌شود؟

معمار موفقیت لیورپول راهی رئال مادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یک تهدید همیشگی برای لیورپول بوده است و حالا به نظر می رسد که رئالی ها نه تنها در زمینه بازیکنان بلکه شرایط استخدام مدیران تیم سرخ پوش را هم دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، رسانه های انگلیس گزارش داده اند که مایکل ادواردز، مدیر ورزشی لیورپول و یکی از مهمترین مدیران تیم سرخپوش در سالهای اخیر مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

ادواردز که از سال 2016 وارد باشگاه لیورپول شده با سیاست هایش در زمینه خریدها، فروش ها و تمدیدها توانسته لیورپول را به موفقیت برساند. در حقیقت او نقش مهمی در قهرمانی لیورپول در انگلیس و اروپا داشت. اتلتیک گزارش داده است که او قصد ادامه همکاری با لیورپول را ندارد و در پایان فصل به دنبال چالش های جدید خواهد بود که به نظر می رسد که رئال مادرید گزینه جذابی برایش باشد.

مدیر ورزشی 41 ساله لیورپول در حال حاضر نظر فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید را جلب کرده است. او نقش مهمی در خریدهایی نظیر محمد صلاح، سادیو مانه، آلیسون بکر و ویرجیل فن دایک داشته اما شاید بزرگترین کارش خرید اندی رابرتسون با فقط 10 میلیون یورو بوده است. او در صورت حضور در رئال می تواند خرید امباپه، پوگبا و صلاح را نهایی کند. ادواردز از سویی بخشی از کمیته نقل و انتقالات لیورپول در زمان فروش کوتینیو به بارسلونا در ژآنویه 2018 بود. کوتینیو با 160 میلیون یورو به گران ترین فروش تاریخ بارسا تبدیل شد و زمان ثابت کرد که فروش وی تصمیم کاملا درستی بوده است.

4125