دو اسپانیایی در میان سه گزینه نیمکت نیوکاسل؛ بن‌سلمان چه کسی را راضی می‌کند؟

دو اسپانیایی در میان سه گزینه نیمکت نیوکاسل؛ بن‌سلمان چه کسی را راضی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اولین شکست دوره جدید نیوکاسل تردیدهایی را در باشگاه ایجاد کرد که همه در موردش هراس داشتند: به نظر می رسد که استیو بروس قرار نیست که به صورت طولانی مدت هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، همه انتظار داشتند که بروس قبل از بازی با تاتنهام اخراج شود اما در این بازی روی نیمکت تیمش نشست و شکست نیوکاسل در سن جیمز پارک با نتیجه سه بر دو را شاهد بود.

تایمز گزارش داده است که نیوکاسل جستجوها را برای انتخاب مربی جدید خود انتخاب کرده است که در حال حاضر روبرتو مارتینز، اونای امری و استیون جرارد در صدر لیست گزینه ها قرار دارند.

انتخاب هر کدام از این سه مشکل است چرا که با تیم هایشان قرارداد دارند اما مدیران نیوکاسل می خواهند با پیشنهادهایی اغواکننده و وعده جذب ستارگان آنها را راضی کنند. شاید در دسترس ترین گزینه روبرتو مارتینز باشد که قراردادش با تیم ملی بلژیک در تابستان به اتمام می رسد و تجربه کار کردن در ویگان و اورتون را داشته است و به خوبی با فوتبال انگلیس آشنایی دارد. البته اخراج استیو بروس برای نیوکاسل 9.5 میلیون یورو هزیینه خواهد داشت. مربی 60 ساله هزار بازی در لیگ انگلیس داشته اما در این فصل هنوز نتوانسته برنده شود و تیمش در قعر جدول قرار دارد و اخراجش دور از انتظار نیست. امری فعلا در ویارئال شرایط قابل قبولی دارد در حالی که جرارد در آرزوی حضور روی نیمکت لیورپول و جانشینی کلوپ در آینده است.

4125