اولتیماتوم به مدافع بایرن مونیخ؛ تا ده روز دیگر باید وارد زندان شود!

اولتیماتوم به مدافع بایرن مونیخ؛ تا ده روز دیگر باید وارد زندان شود!

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس هرناندز حضورش در دادگاه کیفری شماره 32 شهر مادرید را یک روز جلو انداخت و امروز در دادگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، در این دادگاه به لوکاس اعلام شد که ده روز فرصت دارد تا داوطلبانه خودش به زندان برود. در حقیقت لوکاس به خاطر نافرمانی در مورد حکم دادگاه پیرامون فاصله گرفتن از نامزد سابقش به شش ماه حبس محکوم شده است و باید هب زدیان برود.

لوکاس بدین ترتیب ده روز فرصت دارد که خودش را به زندان معرفی کند مگر آن که در این مدت وکلایش بتوانند قاضی را راضی کنند که حکم را به حالت تعلیق در بیاورد. در حال حاضر با توجه به زمان بندی خیلی بعید است که این اتفاق رخ بدهد و به نظر می رسد که لوکاس به زودی مجبور شود که برای سپری کردن دوره حبسش در دادگاه برود. او تا پنجشنبه هفته آینده مهلت دارد تا خودش را به زندان معرفی کند.

فعلا بایرن مونیخ موضعی نسبت به این مسئله نداشته است چرا که این ماجرا را شخصی می دانند و اعتقاد دارند که لوکاس از نظر ورزشی مشکلی ندارد و می تواند در بازی چهارشنبه آینده مقابل بنفیکا حضور پیدا کند. البته احتمال دارد که لوکاس در صورتی که به زندان برود، با ادامه فصل وداع کند که این اتفاق ناخوشایندی برای بایرن مونیخ و ناگلسمن خواهد بود چرا که یکی از بازیکنان مهمشان در فاز دفاعی را از دست خواهند داد.

4125