گزارش‌روز؛ آخرین وضعیت هشت بازیکن مصدوم روسونری

گزارش‌روز؛ آخرین وضعیت هشت بازیکن مصدوم روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - هشت نفر از بازیکنان تیم فوتبال میلان ایتالیا به دلایل مختلف مانند مصدومیت، کرونا و سایر موارد فعلا از حضور در ترکیب روسونری محروم هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منبع ایتالیایی میلان نیوز، این رسانه به بررسی مدت زمان لازم و قابل انتظار برای بازگشت بازیکنانی از تیم میلان که به دلیل مصدومیت و کووید 19، در حال حاضر در دسترس نمی باشند، پرداخته است.

نخست آنته ربیچ که در نیمه اول بازی برابر هلاس ورونا از ناحیه مچ پا دچار رگ به رگ شدن گشت، احتمالا باعث شود تا در بازی خارج از خانه برابر پورتو نتواند روسونری را همراهی کند.

مصدومیت عضلانی تیموئه باکایوکو کاملا بهبود یافته و به زودی شاهد بازگشت این بازیکن به زمین مسابقه خواهیم بود.

مایک ماینان، دروازه بان میلانی ها که به دلیل آسیب دیدگی رباطی در مچ دست چپ، روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت، حدود 10 هفته (دو ماه و نیم) به دور از میادین مسابقات خواهد بود.

آلساندرو پلیتزاری که در حال ریکاوری از جراحی اخیرش در اوایل فصل می باشد، برای بازگشت به زمین مسابقه به چند ماه دیگر نیاز دارد.

آلساندرو فلورنتزی و جونیور مسیاس که هر دو پس از عمل جراحی در خارج از دسترس می باشند، به نظر می رسد یک ماه دیگر نیز غیر قابل دسترس خواهند بود.

در پایان نیز تئو هرناندز و براهیم دیاز که هر دو به دلیل مثبت شدن آزمایش کووید 19 و ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند، دیدار خارج از خانه برابر پورتو را از دست خواهند داد و احتمالا در دیدارهای بعدی میلان از جمله بولونیا و حتی تورینو نیز غایب خواهند بود.

9404