ادعای رسانه فرانسوی: معاوضه دو آرژانتینی کاتالان‌ها و پاریسی‌ها در ژانویه

ادعای رسانه فرانسوی: معاوضه دو آرژانتینی کاتالان‌ها و پاریسی‌ها در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - یک منبع خبری در فرانسه از معاوضه احتمالی دو بازیکن بارسلونا و پاریسن ژرمن اطلاع می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه El Nacional، این شایعه بعید است درست از آب در بیاید ولی پاریسن ژرمن به دنبال حذف مائورو ایکاردی است و مایل است این بازیکن آرژانتینی را در ژانویه با سرخیو آگوئرو، هموطن ایکاردی عوض کند.

سرخیو آگوئرو فقط پنج دقیقه برای بارسلونا فوتبال بازی کرده است که در بازی با والنسیا انجام شد. با این حال، مهاجم سابق منچستر سیتی از نظر هواداران مورد علاقه است زیرا هواداران آبی اناری ها در نیوکمپ فریاد می زدند 'کان! کان!' و انگار به نظر نمی رسید که او اولین بازی خود را در پیروزی سه بر یک انجام داده است.

در مورد مائورو ایکاردی، او در مقایسه با سرخیو آگوئرو مهاجم جوان تری است، اما مهاجم سابق اینتر میلان به هیچ وجه نمی تواند به کاتالان‌ ها نزدیک باشد.

مشکل دیگری که در این نقل و انتقال مشهود است، سن و سال هر دو بازیکن است. خصوصا سرخیو آگوئرو که بیش از سی سال دارد و نمی تواند برای آینده پاریسی ها گزینه مناسب و سازنده ای پیش بینی شود. هر دو بازیکن هم تقریبا جایگاه خود را در تیم ملی آرژانتین از دست داده اند و با حضور لیونل مسی، لائوتارو مارتینز، پائولو دیبالا و خواکین کورئا، به این دو بازیکن در ترکیب آلبی سلسته کمتر فرصت می رسد.

9404