مقصد جدید پدیده برزیلی رئال مادرید مشخص شد

مقصد جدید پدیده برزیلی رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برای خرید رینیر ژسوس ستاره جوان برزیلی از فلامینگو در زمستان 2020 مبلغ 30 میلیون یورو هزینه کرد.

به گزارش فوتبالی، رینیر با توجه به پر بودن سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی مجبور شد که از رئال مادرید برود و به صورت قرضی برای دو فصل راهی دورتموند شد اما در تیم آلمانی بسیار کمرنگ بوده و اثر خاصی نداشته است و به همین خاطر است که به صورت جدی به جدایی فکر می کند.

بازیکن برزیلی حالا به حضور در بنفیکا در ژانویه فکر می کند. در حقیقت وکیل این بازیکن با روی کاستا مدیر باشگاه پرتغالی در تماس بوده است. ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکا نیز در سال 2019 با رینیر در فلامینگو کار کرده است و به خوبی این بازیکن را می شناسد. بنفیکا می خواهد که رینیر را قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد اما توان پرداخت فقط نیمی از دستمزد وی را دارند. بدین ترتیب رئال مادرید باید راضی شود که بقیه دستمزد وی را تقبل کند.

از سویی رئال مادرید به گفته وبسایت "تورسدورز" در نظر دارد که بندی را در قرارداد رینیر با بنفیکا قرار بدهد که تیم پرتغالی در پایان فصل این بازییکن را با 20 میلیون یورو به حالت قطعی به خدمت بگیرد و بدین ترتیب رئال مادرید می تواند بخشی از هزینه هایی که برای این بازیکن داشته را جبران کند.

4125