نیازمند با یک بازی دل پرتغالی‌ها را برد

نیازمند با یک بازی دل پرتغالی‌ها را برد

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش پیام نیازمند در اولین بازی‌اش برای پورتیموننزه، رضایت هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان که جدیدترین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال است، در بازی دیشب مقابل تیم دسته سومی اولیویرنس در جام حذفی پرتغال، علیرغم دریافت 2 گل در جریان 90 دقیقه و 3 گل در طول 120 دقیقه، نمایش خوبی داشت و نه تنها در طول بازی، پنالتی حریف را مهار کرد بلکه در ضربات پنالتی هم موفق شد دو پنالتی بازیکنان اولیویرنس را بگیرد که البته داور دستور به تکرار یکی از آنها داد.

یکی از طرفداران پورتیموننزه، در توئیتر، درباره عملکرد دروازه‌بان ایرانی این تیم نوشته است: نیازمند در اولین بازی‌اش اگر چه 3 گل دریافت کرد اما نمی‌توان او را روی هیچکدام از گلهای خورده مقصر دانست و به جای آن باید به این نکته توجه کرد که او سه بار موفق به مهار ضربات پنالتی بازیکنان حریف شد.

این کاربر به سرمربی پورتیموننزه توصیه کرده که نیازمند را در نقل و انتقالات زمستانی جانشین ساموئل کند. ساموئل 27 ساله که اهل برزیل است، دروازه‌بان اصلی پورتیموننزه محسوب می‌شود و حالا باید دید سرمربی نیازمند چقدر به توصیه طرفدار دروازه‌بان ایرانی‌اش توجه خواهد کرد.

1984