درخواست گل‌محمدی از صدری؛ حل مشکل جذب کی‌روش استنلی

درخواست گل‌محمدی از صدری؛ حل مشکل جذب کی‌روش استنلی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس به دنبال خرید مهاجم خارجی است؟

به گزارش فوتبالی، نمایش ضعیف قرمزها مقابل الهلال باعث شده تا پرونده جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس مجددا باز شود.

گفته می‌شود پس از بازگشت کاروان قرمزها از ریاض، یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای که روز گذشته با مجید صدری سرپرست این باشگاه در حاشیه تمرین پرسپولیس برگزار کرده خواستار جذب بازیکن خارجی در پست مهاجم شده است.

باشگاه پرسپولیس از راه‌های مختلف در حال تلاش برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی است. اتفاقی که اگر به نتیجه برسد، می‌تواند قرمزها را به بازار خرید بازیکن بازگرداند.

قرمزها مبلغ 579 هزار و 500 دلار به اضافه سود سالیانه و هزینه دادرسی به گابریل کالدرون و مبلغ 95 هزار و 381 دلار به اضافه هزینه‌های یاد شده باید به خواکین پرداخت کنند.

نکته مهم اینکه اگر پرسپولیس بدهی گابریل کالدرون را پرداخت کند و پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود، علاوه بر امکان ثبت قرارداد بازیکن داخلی، مانعی هم برای خرید بازیکن خارجی نخواهد داشت چرا که حکم نهایی پرونده اوساگونا در دادگاه عالی ورزش صادر نشده است.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که اولین گزینه مد نظر سرمربی پرسپولیس، کی‌روش استنلی مهاجم فصل گذشته باشگاه سپاهان است که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در آستانه عقد قرارداد با قرمزها قرار داشت.

نقل و انتقالات ایران تا روز 16 آبان ادامه خواهد داشت و باتوجه به این فرصت ویژه، قرمزها می‌توانند با حل پرونده سرمربی سابق خود، بازیکن مورد نظر یحیی را جذب کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا صدری موفق خواهد شد با پرداخت طلب گابریل کالدرون مجوز خرید بازیکن خارجی را از فدراسیون فوتبال دریافت کند یا نه.

7655