اولین بازی رسمی ستاره آرژانتینی با پیراهن بارسلونا(عکس)

اولین بازی رسمی ستاره آرژانتینی با پیراهن بارسلونا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه سه بر یک والنسیا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را در اولین بازی خود پس از فیفادی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه این بازی آخرین بازی لالیگایی بارسلونا پیش از ال کلاسیکو بود، از این جهت این بازی برای هواداران بارسلونا مورد توجه بود. سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی که در تابستان گذشته با اتمام قرارداد خود با منچستر سیتی راهی بارسلونا شده بود، اکنون توانست اولین بازی خود را در جمع آبی و اناری ها انجام دهد.

آگوئرو که رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد و دوست صمیمی او است، اکنون با شماره 19 بارسلونا به میدان رفته است. بسیاری اعتقاد داشتند که لاپورتا، آگوئرو را برای نگه داشتن مسی آورده است اما در نهایت مسی در بارسلونا نماند و اوضاع به شکل دیگری پیش رفت.

این احتمال وجود دارد که این مهاجم آرژانتینی در ترکیب بارسلونا برای ال کلاسیکو قرار بگیرد. او پس از پیوستن به بارسلونا مصدوم شد و به تازگی توانسته است شرایط بازی را به دست بیاورد و به میادین برگردد. آگوئرو مقابل والنسیا در دقیقه 87 به جای سرجینیو دست به میدان رفت.

1470