عصبانیت شدید ژوزه مورینیو از شکست برابر یوونتوس

عصبانیت شدید ژوزه مورینیو از شکست برابر یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم از عملکرد داور دیدار برابر یوونتوس انتقاد کرد و همچنین مدعی است که شاگردانش شایسته پیروزی و کسب 3 امتیاز در این بازی بودند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هشتم سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و رم در ورزشگاه آلیانز به مصاف هم رفتند و در پایان، بانوی پیر موفق شد با تک گل مویزه کین به پیروزی برسد. در این دیدار جالوروسی کار را خوب آغاز کرد، اما پس از گل کین و همچنین از دست دادن پنالتی توسط جردن ورتوت و مصدومیت زانیولو باعث شد تا شرایط اصلا به نفع مورینیو نباشد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مورینیو پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت: "فقط می‌توانم بگویم که امروز یک رم فوق العاده را تماشا کردیم. این چیزی بود که پس از پایان بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم. البته که داریم درباره باخت و صفر امتیاز صحبت می‌کنیم، اما فقط می‌توانم به عملکرد تیم و شاگردانم افتخار کنم. بابت سازماندهی، تلاش بی وقفه و همچنین بازیکنانی که علیرغم مصدومیت جزئی و دیدارهای ملی، بازی کردند تشکر کنم. من اعتماد به نفس و شجاعت را در چهره شاگردانم دیدم. شکست همیشه به معنی شکست است، اما اگر به پروژه نگاه کنیم، می‌فهمیم که در مسیر درستی قرار داریم."

4416