صحبت‌های کومان پس از پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا

صحبت‌های کومان پس از پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا از عملکرد شاگردانش و همچنین داوری دیدار برابر والنسیا رضایت دارد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب دو تیم بارسلونا و والنسیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی اناری‌ها موفق شدند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند. در این دیدار یک خطای پنالتی به سود شاگردان کومان اعلام شد که خشم بازیکنان والنسیا را برانگیخت، اما در صحنه آهسته مشخص شد که خسوس گیل مانزانو تصمیم درستی گرفته است.

به نقل از مارکا، کومان پس از پایان بازی گفت: "من صحنه پنالتی را بعد از بازی دیدم. شما می‌توانید شک‌هایی داشته باشید، اما داور سوت زد و VAR نیز مخالفتی نکرد، پس قطعا خطای پنالتی است."

کومان در ادامه درباره فاتی و بازگشتش به ترکیب اصلی گفت: "برای او نقشه داریم. کم کم او از نظر فیزیکی بهتر خواهد شد و همانطور که امروز نشان داد، به زودی یکی از بازیکنان ترکیب اصلی خواهد بود. داشتن آنسو مهم است و ما دلتنگ او و آگوئرو شده بودیم. آن‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند ما را به سطح بالاتری ببرند. آنسو و ممفیس در بازی امروز نشان دادند که رابطه نزدیکی در زمین باهم دارند. تیم در تمام مدت متمرکز بود و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم."

4416