حمله قلبی یک هوادار در بازی نیوکاسل - تاتنهام؛ چه کسی او را دید؟

حمله قلبی یک هوادار در بازی نیوکاسل - تاتنهام؛ چه کسی او را دید؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی سه بر دو تاتنهام خاتمه یافت تا شاگردان نونو اسپریتو سانتو هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما نیمه اول این بازی یک اتفاق عجیب و غریب رخ داد و آن هم حمله قلبی یکی از هواداران بود که منجر به توقف این بازی شد. در دقیقه 41 بازی، یکی از تماشاگرانی که در سکو ها بود، دچار حمله قلبی و بیهوشی شد. سرخیو رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی تاتنهام این صحنه را دید و به سرعت به داور مسابقه اطلاع داد که چنین اتفاقی رخ داده است تا بازی متوقف شود و تیم پزشکی به سراغ آن هوادار بیهوش شده برود و مشکلی برای او پیش نیاید. پس از اینکه رگیلون به داور اطلاع داد تا بازی متوقف شود. اریک دایر هم به سراغ تیم پزشکی رفت و جای دقیق آن هوادار را به کادر پزشکی نشان داد تا آن ها به سرعت این هوادار را پیدا کنند.

در نهایت با رفتن کادر پزشکی به سراغ این هوادار که در میان تماشای فوتبال در ورزشگاه دچار حمله قلبی شده بود، این قائله خاتمه یافت و چند دقیقه بعد، هر دو تیم به بازی ادامه دادند.

1470