زیدان چه کسی را شایسته توپ طلا 2021 می‌داند؟

زیدان چه کسی را شایسته توپ طلا 2021 می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که کریم بنزما مهاجم فرانسوی، لایق جایزه توپ طلا 2021 می باشد. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید خط حمله لوس بلانکوس پس از خروج کریستیانو رونالدو و همچنین حواشی گرت بیل، افت محسوسی بکند، اما کریم بنزما با نمایش‌های درخشان خود باعث شد تا رئال مادرید همچنان در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد و عملکرد او آن قدر خوب بود که دیدیه دشان سرمربی فرانسه را راضی کرد تا بار دیگر بنزما را به تیم ملی دعوت کند. کریم بنزما همچنین در لیگ ملت‌های اروپا برابر درخشان ظاهر شد و توانست به همراه خروس‌ها، قهرمان این تورنمنت شود. 

به نقل از مارکا، زیدان که خود سابقه برنده شدن این جایزه را دارد، در گفت و گویی با telefoot گفت: "کریم در فرم بسیار خوبی قرار دارد و اگر به من بود، جایزه توپ طلا را همین الان به کریم می‌دادم. او شایسته این عنوان است. بنزما یک بازیکن بسیار خاص و تواناست و من خوشحالم که روزی افتخار سرمربیگری چنین بازیکنی را داشتم. او می‌داند که در زمین چه کار کند. او بالاتر از همه بازیکنان است و امیدوارم که بتواند جایزه توپ طلا را دریافت کند."

4416