باواریایی‌ها در 7 دقیقه نسخه لورکوزن را پیچیدند

باواریایی‌ها در 7 دقیقه نسخه لورکوزن را پیچیدند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در یک دیدار حساس خارج از خانه مقابل بایر لورکوزن با نتیجه 1-5 پیروز شود. 

به گزارش فوتبالی، امروز (یک شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، دو تیم بایر لورکوزن و بایرن مونیخ از چهارچوب هفته هشتم بوندسلیگا در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی به میدان می‌آمدند که با 16 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته بودند. 

در نیمه اول شاهد یک بازی تهاجمی و شناور از مردان یولین ناگلزمان بودیم. در ابتدا در دقیقه 3 رابرت لواندوفسکی گل اول را وارد دروازه لورکوزن کرد. پس از این گل بازی کمی افت کرد، اما از دقیقه 30 تا 37 بایرنی‌ها آتش بازی را آغاز کردند. در دقیقه 30 بار دیگر لواندوفسکی گلزنی کرد تا خودش و تیمش دو گله شوند. در دقیقه 35 توماس مولر اختلاف را به 3 گل افزایش داد و تنها یک دقیقه پس از این گل، سرژ گنبری موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 37 نیز باز هم سرژ گنبری گل پنجم را وارد دروازه هرادسکی کند تا این بازی در همان دقیقه 37 پایان یابد. 

در نیمه دوم بایرن مونیخ همانند نیمه اول، تیم برتر میدان بود، اما نتوانست گلی وارد دروازه لورکوزن کند و در دقیقه 55 پاتریک شیک توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و این دیدار در نهایت با پیروزی 5-1 بایرن پایان یافت. 

4416