اعتماد هیأت‌مدیره به مرد نروژی/ سولشر در اولدترافورد ماندگار است

اعتماد هیأت‌مدیره به مرد نروژی/ سولشر در اولدترافورد ماندگار است

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشر شده و علیرغم نتایج نا امید کننده اخیر، جایگاه سرمربی شیاطین سرخ در اولدترافورد همچنان محفوظ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اتلتیک، باخت چهار بر دوی دیروز مقابل لستر سیتی باعث شد شمار شکست های قهرمانان بیست باره لیگ برتر جزیره طی پنج بازی به عدد سه برسد. آن ها از اواسط ماه سپتامبر، طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده اند.

شیاطین سرخ از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، تنها یک امتیاز کسب کرده اند و اکنون سه بازی فوق العاده سخت مقابل لیورپول، تاتنهام هاتسپر و منچستر سیتی را نیز پیش روی خود دارند.

با این وجود و طبق این گزارش، اوله گونر سولشر هنوز از حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه منچستر یونایتد برخوردار است و آن ها قصد ندارند مرد نروژی را از سمت خود عزل کنند. طبق این گزارش، مهاجم افسانه ای باشگاه به دلیل اقداماتش پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی موقت، اعتبار بسیار زیادی نزد هیئت مدیره باشگاه دارد.

شیاطین سرخ اکنون در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و در دیدار حساس چهارشنبه شب مقابل آتالانتا در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال بازگشت خود به نوار پیروزی خود خواهند بود.

9404