سرگذشت تلخی که چشم بازیکن میلان را بارانی کرد: حتی مادرم هم مرا نمی‌خواست

سرگذشت تلخی که چشم بازیکن میلان را بارانی کرد: حتی مادرم هم مرا نمی‌خواست

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته روسونری موفق شد با یک کامبک عالی، حریفش هلاس ورونا را شکست دهد اما نکته جالب این مسابقه، اشک ریختن های وینگر اسپانیایی روسونری در انتهای بازی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ساموئل کاستیخو، وینگر اسپانیایی میلان قطعا یکی از دلایل اصلی بازگشت روسونری به بازی در نیمه دوم و رسیدن به پیروزی برابر هلاس ورونا بود. این بازیکن موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی شد و همچنین در گل پیروزی بخش روسونری نیز تاثیر مستقیمی داشت.

با تمام این اوصاف، ساموئل کاستیخو که پس از مدت ها نیمکت نشینی، برای نخستین بار فرصت بازی به او داده شده بود، توضیح می دهد که چرا در پایان بازی اشک ریخته است:

"اشک های من بیانگر تمام چیزهایی است که تجربه کرده ام و در حال سپری کردنش هستم. من فردی هستم که دوست دارد روحش را در زمین مسابقه باقی بگذارد (اشاره به بازی با تمام وجود). به لطف خانواده ام، دوستان و خداوند توانستم شرایط را مدیریت کنم. دیروز حتی مادر واقعی ام من را نمی خواست و امروز من می توانم در کنار هواداران در خانه جشن بگیرم و خوشحالی کنم. گاهی اوقات، اتفاقات به شخص خاصی بستگی ندارد و به چیزهای مختلفی وابسته است؛ من همیشه قلب و روحم را در هر زمانی که بازی کرده ام، به میدان آورده ام. این که پس از مدت ها بازی نکردن همچنان شرایط بدنی خوبی دارم، باعث تعجبم است. دوست دارم تلاش کنم تا برای تیم آماده باشم. دیشب به تیم کمک کردم و از کسب این سه امتیاز که ما را به صدر جدول رده بندی رساند، خوشحالم. من برای سال ها در میلان بوده ام. زمانی وارد میلان شدم که تیم بیمار بود (اشاره به این که اوضاع خوبی نداشت) اما حالا ما موفق شده ایم همه چیز را تغییر بدهیم. سرنوشت همچنان من را به این پیراهن گره زده است."

9404