واکنش مربی میلان به اشک ریختن کاستیخو/ پیولی راز میلان را افشا کرد

واکنش مربی میلان به اشک ریختن کاستیخو/ پیولی راز میلان را افشا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پس از کامبک فوق العاده تیمش مقابل هلاس ورونا ضمن گفت و گو با رسانه ها، در ارتباط با ماجرای اشک ریختن یکی از بازیکنان تیمش نیز صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، استفانو پیولی پس از بازگشت رویایی میلان برابر هلاس ورونا و کسب این پیروزی مهم، در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا نظرش درباره این بازی را این چنین عنوان می کند:

"در نیمه اول ورونا قوی تر و در دوئل ها بهتر از ما بودند؛ بنابراین موقعیت های خطرناکی ایجاد کردند. کاملا مشخص بود که ما نیاز به پیشرفت داشتیم اما من در بین دو نیمه، باور را در تیمم دیدم و این یک نمایش واقعی بود. ما نیاز به بلوغ و ثبات داریم. اگر می خواهید هدف های بزرگ داشته باشید، باید اول بر روی چیزهای کوچک تمرکز کنید و در هر زمان به تمامی جزئیات دقت کنید."

پیولی همچنین ادامه داد:

"داویده کالابریا به عنوان هافبک بازی را شروع کرد و شما شاهد عملکردش بودید؛ چرا که او بسیار باهوش است. او می تواند به اطراف حرکت کند و می داند که چطور از یارگیری حریف فرار کند و به جلو پیشروی کند."

سرمربی روسونری در خصوص این موضوع که این تیم میلان نشانه های قهرمانی اسکودتو را همراه دارد یا خیر، می گوید:

"این بازی پیروزی بسیار ارزشمندی بود. هواداران ما یک بار دیگر به ما در لحظات سخت انرژی دادند. این یک ماجراجویی است و ما در تلاش برای یافتن ثبات هستیم اما همچنین تیم های بزرگ بسیاری با کیفیت بالا وجود دارند. همان طور که قبلا هم گفته ام، ما می خواهیم تا پایان فصل رقابتی باشیم و بازی به بازی پیش برویم."

پیولی در پایان در خصوص ماجرای اشک های ساموئل کاستیخو پس از سوت پایان بازی نیز چنین توضیح می دهد:

"سامو باید به عنوان یک نمونه در نظر گرفته شود. انتخاب های اخیر من به سود او نبوده است اما او هرگز از تلاش دست برنداشت و هر زمان که نیاز باشد، او آماده بوده است. این راز تیم من است و امشب برای او بسیار خوشحالم."

9404