ملی‌پوش فرانسوی موناکو جلوتر از پوگبا در مسیر انتقال به یوونتوس

ملی‌پوش فرانسوی موناکو جلوتر از پوگبا در مسیر انتقال به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین چوآمنی یکی از پر مشتری ترین بازیکنان فوتبال اروپا در حال حاضر است که بسیاری از باشگاه های برتر اروپایی در چند ماه گذشته بر پیشرفت او نظارت داشته و حالا مشتری های دست به نقد او هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، هافبک فرانسوی در این فصل هم برای موناکو و هم برای تیم ملی آمار فوق العاده ای داشته و در این مرحله، به نظر می رسد که او می تواند یک فروش رویایی برای موناکو لقب گیرد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، رئال مادرید، پاریسن ژرمن، چلسی و یوونتوس در رقابت برای جذب چوآمنی هستند و يوونتوس نیز در این راه بسیار جدی است.

پیروزی او در لیگ ملت ها با فرانسه باعث شده که او بیشتر در معرض دید قرار گیرد. چوآمنی یک هافبک مدرن است که قدرت بدنی، خلاقیت و مهارت ها را با هم ترکیب می کند و همواره نقش مهمی در موفقیت تیم های خود دارد.

این گزارش می افزاید که یوونتوس به راحتی نمی تواند چوآمنی را به خدمت بگیرد، اما فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی بیانکونری ماه ها تلاش کرده و قصد تسلیم شدن ندارد و در این راه پیشنهاد مالی خوبی را برای موناکو آماده کرده است.

در این زمینه، مدیر ورزشی يوونتوس در نظر دارد که وستون مک کنی را در مذاکرات با موناکو مشارکت دهد و شاید این موضوع شانس یوونتوس را برای خرید اورلین چوآمنی افزایش دهد.

اورلین چوآمنی تنها 21 سال سن دارد و در سال جاری به تیم ملی بزرگسالان فرانسه نیز دعوت شده و یکی از کلیدی ترین بازیکنان باشگاه موناکو است. پست تخصصی او هافبک میانی است.

9404