نفرت پرسپولیسی‌ها از اولین روز هفته؛ شنبه، روز بدی بود!

نفرت پرسپولیسی‌ها از اولین روز هفته؛ شنبه، روز بدی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای شوخی و کری هواداران رقبای پرسپولیس با روز شنبه چیست؟

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست پرسپولیس به الهلال، پستهای زیادی با کلید واژه شنبه منتشر شده تا هواداران رقبای تیم یحیی گل‌محمدی، اینگونه با حذف تیم او از لیگ قهرمانان آسیا شوخی کنند.

داستان از این قرار است که شکست دیشب پرسپولیس، سومین باخت تلخ این تیم مقابل رقبای آسیایی‌اش در روز شنبه بوده و نکته عجیب اینکه دو شکست قبلی پرسپولیس در روز شنبه، مربوط به فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

فصل گذشته و در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و اولسان، 19 دسامبر 2020( شنبه، 29 آذر 1399) به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی که با گل مهدی عبدی از حریفشان پیش افتاده بودند، نهایتا با دو پنالتی که وی ای آر برای تیم کره ای گرفت، جام را از دست دادند.

پرسپولیس، یک خاطره تلخ دیگر هم از بازیهای آسیایی‌اش در روز شنبه دارد. هر دو بازی رفت و برگشت فینال فصل 2018 لیگ قهرمانان، شنبه برگزار شد. در بازی رفت(شنبه 12 آبان 97)، کاشمیا با دو گل شاگردان برانکو را شکست داد و در بازی برگشت که شنبه 19 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ژاپنی‌ها در ورزشگاه پرتماشاگر آزادی و جلوی هواداران پرسپولیس، قهرمانی آسیا را جشن بگیرند.

به قول آن ترانه معروف از فرهاد مهراد، شنبه روز بدی برای طرفداران پرسپولیس است‌‌.

1984