ثبت ۵ گل مقابل نمایندگان ایران توسط گومیس/ بهترین گلزن الهلال در تاریخ ACL

ثبت ۵ گل مقابل نمایندگان ایران توسط گومیس/ بهترین گلزن الهلال در تاریخ ACL

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی تیم فوتبال الهلال با به ثمر رساندن دو گل مقابل پرسپولیس، لقب بهترین گلزن تاریخ این باشگاه عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بافتیمبی گومیس که در دیدار مقابل پرسپولیس دو بار موفق به بازکردن دروازه سرخپوشان شد، پیش از این یک بار نیز برابر شهرخودرو و دو بار هم مقابل استقلال با پیراهن الهلال توانسته بود به تیم‌های ایرانی گل بزند و بدین ترتیب موفق شده است پنج بار در این رقابت‌ها مقابل نمایندگان فوتبال ایران گلزنی کند.
به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان؛ وی با پیراهن الهلال در 26 بازی لیگ قهرمانان آسیا و در سه فصل موفق شده 20 گل به ثمر برساند.

او همچنین در نسخه جدید لیگ قهرمانان آسیا 6 گل به ثمر رسانده است که سه گل از آن‌ها  را وارد دروازه تیم‌های پرسپولیس و استقلال ایران کرده است.

گومیس در فصل 2019 علاوه بر عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با 11 گل زده، خود را به عنوان آقای گل این رقابت ها نیز معرفی کرد.

مهاجم پیشین باشگاه گالاتاسرای ترکیه همچنین در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان در 10 بازی به میدان رفته که 10 گل به ثمر رسانده و یکی از عوامل اصلی صعود الهلال به نیمه نهایی در طول سه فصل اخیر بوده است.

6641