پیام ویژه هالند در اینستاگرام پس از زدن دو گل و درخشش در بوندسلیگا

پیام ویژه هالند در اینستاگرام پس از زدن دو گل و درخشش در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، دورتموند و ماینتس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک بورسیا دورتموند خاتمه یافت و زنبور ها توانستند با دو گل از ارلینگ هالند و یک گل از مارکو رویس، بازی را درآورده و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند که مدتی را هم با مصدومیت سپری کرده بود، اکنون پس از تعطیلات بازی های ملی بسیار سر حال و روی فرم به نظر می رسد چرا که او توانست مقابل ماینتس دو گل به ثمر برساند و دبل کند و بدین ترتیب نشان دهد که دچار افت نشده است و هنوز هم همان ارلینگ هالند پیش از مصدومیت است.

ستاره نروژی پس از این درخشش با انتشار تصویری از خوشحالی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" 3 امتیاز و خوشحال از بابت بازگشت" و بدین ترتیب بازگشت خود و کسب هر سه امتیاز ابراز خوشحالی کرد.

هالند از بازیکنانی است که بسیاری معتقدند در آینده می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکن های دنیا شود چرا که او استعداد و توانایی ویژه ای دارد و همچنین سبک خاصی در بازی کردن خود دارد و تفاوت نوع بازی او با سایر مهاجم ها قابل توجه و چشمگیر است.

1470