عکس؛ واکنش‌های دیدنی دخیا در شب شکست سنگین منچستریونایتد

عکس؛ واکنش‌های دیدنی دخیا در شب شکست سنگین منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را تجربه کرد و با نتیجه 2 بر 4 بازی خود را مقابل لسترسیتی واگذار کرد تا بدین ترتیب از کورس رقابت برای صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس جا بماند.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا در سال های اخیر قدری افت کرده است و نسبت به سال های دور تر و پیش از 2018، کیفیت بازی او پایین آمده است و همین مسئله باعث می شود که هواداران منچستر یونایتد در هر بازی که تیمشان شکست می خورد، داوید دخیا را یکی از مقصران بدانند چرا که او اشتباهات زیادی در این مدت در طول بازی ها داشته است.

اما در بازی منچستر یونایتد مقابل لسترسیتی و در شبی که شیاطین سرخ شکست تلخی را تجربه کردند، این اتفاق به گونه‌ی دیگری رقم خورد چرا که داوید دخیا چند واکنش دیدنی داشت. او به خصوص در نیمه دوم روی حملات لسترسیتی موفق عمل می کرد و یک بار شوت دیدنی تیلمانس را در دقیقه 76 مهار کرد. شوتی که با اشتباه هافبک های دفاعی و مدافعان منچستر یونایتد زده شد چرا که آن ها باید جلوی این شوت را می گرفتند.

در نهایت در چند دقیقه پایانی بود که دخیا هم مثل سایر بازیکنان منچستر یونایتد غافلگیر شد و آن ها گل های سوم و چهارم را دریافت کردند.

1470