خوشحالی عجیب مدافع لاتزیو که باعث اخراجش شد؛ پریدن روی بازیکن اینتر!

خوشحالی عجیب مدافع لاتزیو که باعث اخراجش شد؛ پریدن روی بازیکن اینتر!

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از مهم ترین بازی های هفته هشتم از رقابت های سری آ ایتالیا، لاتزیو و اینتر به مصاف هم رفتند که در نهایت لاتزیو این بازی را با نتیجه سه بر یک از مدافع عنوان قهرمانی بُرد.

به گزارش فوتبالی، پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی یک جنجال عجیب و غریب رخ داد و آن هم مربوط به خوشحالی لوئیز فلیپه راموس، مدافع لاتزیو در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم یعنی همان ورزشگاه خانگی لاتزیو بود.

مدافع لاتزیو پس از پایان بازی و پیروزی مقابل اینتر، روی شانه های خواکین کوریا، بازیکن اینتر پرید و با او بدین ترتیب خوشحالی کرد. خواکین کوریا به تازگی از لاتزیو به اینتر پیوسته است و به نظر می رسد که همچنان رفاقتی ویژه میان بازیکنان لاتزیو و او وجود دارد و علت این خوشحالی عجیب و غریب هم همین قضیه بوده است.

 لوئیز فلیپه پس از پایان بازی درباره این حرکت عجیب و غریب خود گفت:"با کوریا دوست بودم" در واقع رفاقتی که میان این دو بازیکن وجود داشته باعث شده که مدافع لاتزیو این خوشحالی را انجام دهد.

البته بازیکن لاتزیو به خاطر این خوشحالی با کارت قرمز مواجه شد چرا که رفتار او غیر حرفه ای بوده است و نباید پس از پیروزی در یک بازی به سراغ بازیکنان تیم شکست خورده رفت و بدین شکل با آن ها خوشحالی کرد چرا که این مسئله به شدت حساسیت‌زا و چالش بر انگیز است و می تواند منجر به درگیری هایی درون و بیرون زمین شود.

1470