عکس؛ واکنش‌های دیدنی و استثنایی مندی که چلسی را صدرنشین کرد

عکس؛ واکنش‌های دیدنی و استثنایی مندی که چلسی را صدرنشین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنتفورد را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس تا اینجای کار شود.

به گزارش فوتبالی، چلسی با این سه امتیاز، 19 امتیازی شد و شاگردان توماس توخل بدین ترتیب صدر جدول را از آن خود کردند و به مسیر خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس 2021/22 ادامه دادند.

اما در این دیدار، چلسی یک چهره ویژه داشت که نقشی انکار ناپذیر در پیروزی آبی های لندن در این دیدار و کسب هر سه امتیاز داشت. ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی - فرانسوی چلسی در این بازی بار ها و بار ها با سوپر واکنش های خود دروازه چلسی را نجات داد و او بود که مانع از باز شدن دروازه چلسی و حفظ تک‌گل زده و کسب هر سه امتیاز شد.

مندی از عوامل مهم قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته بود و به نظر می رسد که در این فصل هم قرار است تبدیل به یک چهره ماندگار در چلسی شود. او در این بازی روی یک ضربه برگردون دیدنی از بازیکن برنتفورد یک واکنش خیره کننده از خود نشان داد تا آمادگی بالای خود را به رخ کشیده باشد.

1470