ستاره رئال مادرید: دیدار ال‌کلاسیکو بدون مسی هم بهترین بازی دنیا است

ستاره رئال مادرید: دیدار ال‌کلاسیکو بدون مسی هم بهترین بازی دنیا است

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم حضور نداشتن ستارگانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، کریم بنزما ستاره فرانسوی لوس بلانکوس معتقد است که ال کلاسیکو هنوز بهترین بازی فوتبال در اروپاست. 

به گزارش فوتبالی، یک هفته دیگر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا در این فصل شروع خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نداشته است. آن‌ها در اروپا، در دو دیدار اول خود مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا متحمل دو شکست 3-0 شدند و در لالیگا نیز وضعیت جالبی در جدول ندارند. کاتالان‌ها با 12 امتیاز از 7 بازی در رده نهم قرار دارند. در آن سمت اما، رئال مادرید با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال سوسیداد صدرنشین، در رده دوم است. 

به نقل از مارکا، ستاره سابق لیون در گفت و گویی با ESPN راجع به اهمیت دیدار رئال مادرید - بارسلونا گفت: "برای من، ال کلاسیکو همان معنی سابق را دارد و بهترین بازی فوتبال است. این دیدار هیچ ارتباطی به بازیکنانی که رفته‌اند و یا آمده‌اند، ندارد. رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ تاریخی هستند. اسم‌ها تغییر می‌کنند، اما قبل از آن، زین الدین زیدان، رونالدینیو و اتوئو حضور داشتند. بازی ال کلاسیکو، همیشه ال کلاسیکو خواهد بود."

4416