سرایت کردن مشکل تیمو ورنر به روملو لوکاکو؟

سرایت کردن مشکل تیمو ورنر به روملو لوکاکو؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1 بر 0 موفق شد برنتفورد را شکست دهد تا شاگردان توماس توخل سه امتیاز دیگر را به دست بیاورند و همچنان به رقابت در لیگ برتر انگلیس ادامه دهند و صدر جدول را در اختیار داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، تک گل چلسی را در این بازی بن چیلول به ثمر رساند و باعث پیروزی شاگردان توماس توخل شد اما عملکرد روملو لوکاکو در این بازی چنگی به دل نمی‌زد تا قدری هواداران چلسی را نگران کند.

روملو لوکاکو در این بازی در خط حمله چلسی در کنار تیمو ورنر قرار داشت و در دقیقه 77 توسط توماس توخل تعویض شد چرا که عملکردش جالب نبود. لوکاکو در این بازی هم گلی به ثمر نرساند تا بدین ترتیب 6 بازی بدون گل را برای چلسی پشت سر گذاشته باشد. این یک آمار فاجعه بار برای مهاجمی در سطح او است که شش بازی پشت سر هم گلی نزده باشد.

تیمو ورنر در چلسی به فرصت‌سوزی های پرشمار و عجیب و غریب مشهور است و به همین دلیل چلسی در تابستان گذشته لوکاکو را به خدمت گرفت اما اکنون به نظر می رسد که روملو لوکاکو هم تبدیل به یک مهاجم گل نزن شده است و مشکل ورنر به او هم سرایت کرده است!

1470