انتقاد پوگبا از طرز بازی منچستریونایتد در دیدار برابر لسترسیتی

انتقاد پوگبا از طرز بازی منچستریونایتد در دیدار برابر لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد نتوانست ناراحتی‌اش را از چشم خبرنگاران دور نگه دارد و اذعان کرد که آن‌ها لایق چنین شکستی برابر لسترسیتی بودند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند که در پایان، روباه‌ها موفق شدند با نتیجه 4-2 به پیروزی برسند. بعد از شروع فوق العاده در فصل جدید لیگ برتر، این سومین بازی متوالی است که شیاطین سرخ طعم برد را نچشیده‌اند. همچنین این شکست باعث شد تا نوار شکست نخوردن شاگردان سولشر در بازی‌های خارج از خانه پس از 30 بازی پاره شود. آن‌ها آخرین بار در ژانویه 2020 در یک دیدار خارج از خانه مقابل لیورپول، متحمل شکست دو بر صفر شدند.

به نقل از سایت گل، پوگبا پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت: "صادقانه بگویم، چند وقتی که چنین بازی‌هایی داریم و نتوانسته‌ایم عملکرد خوبی داشته باشیم. مشکل اصلی را پیدا نکردیم. گل‌های ساده خوردن، گل‌های احمقانه، ما باید بالغ‌تر باشیم و از تجربه خود بیشتر استفاده کنیم. باید تغییر کنیم و هر چه سریع‌تر باید این اتفاق رخ دهد." 

چهارشنبه شب، منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، میزبان آتالانتا خواهد بود. 

4416