انتقام برندان راجرز از کریستیانو رونالدو پس از 7 سال(عکس)

انتقام برندان راجرز از کریستیانو رونالدو پس از 7 سال(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر 4 مقابل لستر سیتی شکست خورد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را از دست داد و کار برایش در رقابت های لیگ برتر انگلیس دشوار شد چرا که شیاطین سرخ اکنون 3 بازی دشوار مقابل لیورپول، تاتنهام و منچستر سیتی را پیش‌رو دارند و با شکست مقابل لسترسیتی روحیه آن ها افت کرده است.

به گزارش فوتبالی، اما سرمربی لسترسیتی، برندان راجرز بود؛ کسی که خاطره خوشی از رویارویی با کریستیانو رونالدو نداشت اما به نظر می رسد که امروز انتقام خود را از فوق ستاره پرتغالی گرفت.

7 سال پیش در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2014/15، لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در آن زمان برندان راجرز هدایت لیورپول را بر عهده داشت و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید توپ می‌زد و مرد شماره یک مادریدی ها در خط حمله بود.

در آن بازی رونالدو مقابل لیورپول خوش درخشید و یک گل زیبا به ثمر رساند و رئال مادرید در نهایت با نتیجه سه بر صفر لیورپول برندان راجرز را شکست داد.

اما اکنون و با گذشت 7 سال، راجرز هدایت لسترسیتی را بر عهده دارد و کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد توپ می زند و می بینیم که در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، این برندان راجرز بود که با یک پیروزی مقتدرانه، انتقام خود را از کریستیانو رونالدو گرفت.

1470